רשומות פופולריות

יום שני, 31 בינואר 2011

על טעם ועל ריח אמרו????שלא ניתן להתווכח!!!!

בעידן הטכנולוגיה כבשנו את החלל אך לא כבשנו את עצמנו. בעידן בו הכל נראה קר ומנוכר מרחב המחייה שלנו, הבית שלנו הופך להיות : מבצרינו" המקום בו אנו ניזונים אנרגטית והמקום בו אנו פושטים את המסכות אחרי יום עבודה, וכמו שאמרו זאת לפני HOME SWEET HOME'ללא ספק זו ההגדרה שאני רוצה לשייך לבית שלי ולבתים שאני מעצבת. הפילוסופיה המדהימה של תורת או אומנות הפאנג שוואי הבינה זאת לפני 5000 שנה ועל פי הבנה זו נוצרה ונכתבה תורת הפאנג שוואי שהיא מקיפה את כל מישורי החיים בעולם חומרי זה. הסקרנות שלי לגבי מהות החיים  הובילו אותי לחקור וללמוד תורה עתיקת יומין זו במשך 8 שנים, למזלי הרב היה לי את הכבוד והעונג ללמוד תורה זו על בוריה ואומנות זו העניקה לי את הכלים לעצב בתים חנויות ומרכזי קניות על פי עקרונותיה. אלה ש!!!!!! אנו חיים במערב וישום תורה מהמזרח לעיתים נראה כמו חיקוי זול של מסעדה סינית בלב ליבה של עיר מערבית. הנסיון לשלב בין מזרח למערב הביא אותי לחפש תחליפים לאלמנטים מהמזרח שיתאימו לאורך החיים המערבי. השילוב המנצח עלה בידי לפני מספר שנים כאשר נחשפתי לראשונה לסגנון עיצוב השאבי שיק Shabby chic
הסגנון של השאבי שיק החל את המראתו בסוף שנות ה 80 ומאז הוא קיבל תאוצה בעיקר בעיצובים של סלוני יופי, מספרות יוקרה, בוטיקים ואצל בני המעמד הכלכלי שהוא הרבה מעבר לממוצא. פריטי רהוט בסגנון השאבי שיק ניתן למצוא בחנויות יוקרה ולרוב השימוש נעשה בפריט אחד או שניים אשר במרבית המקרים הופך לנקודת מיקוד בבית או בחלל. היה דרוש אומץ רב לעצב בית שלם שהוא כולו על טהרת השאבי שיק, ומאחר ונידבתי את הבית שלי אני בתהליך מסיבי ועקבי לתת את הצוויון של השאבי שיק לכל חלל הבית ולא רק לפינה אחת או שניים בבית. התפיסה שפרטי רהוט אלה יקרים היא שגויה בחלקה מאחר וניתן למצוא פרטי רהוט בסגנון עתיק ועם קצת דמיון , מברשת וצבע ניתן לשדרגו לפריט יוקרתי בעל אמירה משל עצמו. הכוונה אינה להפוך את חלל המחיה לבית בובות, להיפך הוא הנכון, עיצוב שאבי שיק מעניק שלווה רומנטיקה ונוחות כשאביזרי נוי מקשטים את הסביבה שממנה אנו ניזונים. בחיפוש המתמיד שלי לחידושים לקחתי את שאבי שיק אל עולמי שלי ולהשלמת ה"לוק" התחלתי לעצב ולעטר אביזרי נוי, כריות נוי, כלי אוכל והגשה בסגנון השאבי שיק.
כל פריט מקבל את מלוא תשומת הלב וכמובן שפע של אהבה, אני נעזרת בחומרי גלם איכותיים ולא מתפשרת על חיקויים, כלומר תחרות יוקרה, אבני קריסטל משובחים, פנינים מאיכות טובה וכל אלה יוצרים פריטים שמברכים את הבאים, הנמצאים וההולכים.
הנה אחת מהיצירות האחרונות שלי- אשמח לקבל תגובות

ועד לפעם הבאה- רק טוב הכי טוב וכמה שיותר טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה