רשומות פופולריות

יום רביעי, 9 בפברואר 2011

עוד כמה אוצרות משוק הפישפישים


משחר ההיסטוריה רבות נכתב על השווקים- הצבעוניות, הריחות והפריטים שמצליחים להרטיט את נימי הנפשות. בביקורי האחרון הבטחתי לעצמי לא עוד פרטי רהוט, ועל כן התמקדתי בחיפוש אחר פריטים קטנים שתמיד גורמים לי להתענג עליהם. והרי בין ערימות של קרשים בצבץ לו שלט וכאילו קרא  , קחי אותי" ואיך יכולתי שלא??? בבואי הביתה השלט המקסים שלי קיבל אמבטיה רצינית, שפשוף של הצבע המקורי שהי חום גהה, ושדרוג על ידי צבע לבן בוהק. התכשיט החדש שלי עומד לעבור שידרוג נוסף על מנת שיקבל את הלוק של Shabby chic אבל עד אז החלטתי שגם אחרים יהנו.

גורל דומה זוכה קופסאת תכשיטים שנמצאה בין ערימות של מפות ומצעים, בעדינות לקחתי את הפיס המדהים הזה לידי ואימצתי אותו מיד. קופסאת התכשיטים החדשה שלי עברה שידרוג וכעט אני מחכה למצוא את האלמנטים שיקשטו אותה כמו סרטי סטאן או אבני קריסטל. ושוב עד לפעם הבאה שהפריטים שלי יהיו מוכנים, מקווה שתאהבו את האוצרות שלי לפחות כמוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה