רשומות פופולריות

יום חמישי, 3 בפברואר 2011

מי אמר פאנג שוואי ולא קיבל????

זוכרים שבסוף שנות ה 90 ותחילת שנות ה 2000 את הטרנד ששיגע את המדינה בנושא הפאנג שוואי. תחילה צירוף שתי המילים נשמע לרובנו כמו מנה במסעדה סינית ממוצעת, אך אט אט הנושא תפס תאוצה הרבה מעבר לסבירות וכל שבועון ירחון ותוכנית טלוויזיה שכיבדה את עצמה הביא מומחה לפאנג שואי, מספר היועצים והתארים שהצמידו לעצמם יועצים אלה לא איחרו להגיע. כן כן עלי להודות שגם אני האמנתי שהאושר מונח במזרקה בפינה הצפונית של הבית ואפילו רכשתי את כל האלמנטים והפריטים שיזמנו את כל הטוב שיש לחיים להציע ויהיו חלק מחיי. ככל שלמדתי וחקרתי ונברתי בתורה עתיקת יומין זו פיתחתי הבנה רחבה יותר וגילתי שהפאנג שוואי הינה הרבה מעבר לעיצוב הבית. חשוב לי לציין שאינני יועצת פאנג שוואי מזה מספר שנים, אך אשמח לחלוק את ההתנסויות וההבנות שלי עם חלק מהקוראים. תורה עתיקת יומין זו מבוססת על הבנה מעמיקה של חוקי היקום והאיזון בין גרמי השמים לאדם. בבסיסה של אומנות זו ישנם עקרונות שכל נסיון להתעלם או לזלזל בהם נועד לכישלון ואינו מביא תוצאות, ולעיתים אף גורמים לנזקים משמעותיים. בפוסט זה חשוב לי להביא לידי הקוראים את אחד העקרונות של הפאנג שוואי ומקווה להבהיר אי דיוקים בתפיסה הכללית. לאחרונה נתקלתי במרצה שהעבירה הרצאה בנושא השפעת הכוכבים לשנה הקרובה ( ראש השנה הסיני החל החודש) והעניקה " טיפים" לאיזה כיוונים יש לשבת ומאיזה כיוונים להמנע ( שושנת הרוחות) אכן יש דברים בגו אך הם כל כך כלליים כך שהדבר דומה לכך שיש רק 12 סוגים של אנשים עלי אדמות על פי גלגל המזלות. לכל אדם בר דעת שיש משהו בתוך הכדור מעל הכתפיים צריך להיות ברור שיש כל כך הרבה פרמטרים המשפיעים על אישיותו וגורלו של אדם, כך שמזל השמש שלו הוא רק אחד מהם. את הכיוונים הטובים והפחות טובים לגבי כל שנה ולגבי כל אדם ניתן לזהות אך ורק על ידי מענוח מפה אישית ועל מנת לפענח מפת לידה דרוש ידע מעמיק, הבנה מעמיקה וזמן רב, דבר שלצערי הרבה מהיועצים אינם מקדישים.
הנחה ועקרון חשוב בפאנג שוואי היא החלוקה של  3 מרכיבים עיקריים הם הם שקובעים את אישיותו ומסלול חייו של האדם. מזל שמים- מזל אדם- ומזל אדמה.
מזל שמים הינו הפרמטר שמשפיע על האדם ב 30% ואומר כל המטענים שהאדם הביא איתו מחיים קודמים ( אם אכן קיימים כאלה). בשפה העברית אנו נוהגים לכנות קארמה זו " מכתוב" כלומר שקארמת שמיים שאינה תלויה באדם ואינה ניתנת לשינוי. למרות שבמקרים מסויימים ניתן לשנות קארמת שמיים בעזרת מצוות וכדומה.
קארמת אדם מייצגת את רמת המודעות של האדם, קארמה זו היא בשליטתו המוחלטת של האדם, כלומר היחס שלו לנסיבות חייו וההתנהלות שלו בחייו. פרמטר זה משפיע על 35% מחיינו.
קארמת אדמה שהיא למעשה הפאנג שוואי- הפרמטר השלישי שמשפיע ב 35% על חיינו. ישנם מסטארים הטוענים ששני הפרמטרים האחרונים יכולים להשפיע ולשנות את קארמת שמיים.
ולסיכום, גם אם נשים נחל זורם בחצר הבית, וצפרדע עם מטבע בפה בכל פינה בבית, אם לא נזכור שעלינו לקחת אחריות על המחשבות והמעשים שלנו הפאנג שוואי לא יביא את השינוי המיוחל.
ויד לפעם הבאה, רק טוב הכי טוב וכמה שיותר טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה