רשומות פופולריות

יום רביעי, 9 בפברואר 2011

הדברים הקטנים שעושים את החיים


כבת מזל סרטן אופיינית אני מתמקדת תמיד על הפרטים הקטנים אשר להערכתי הם הם שקובעים את הלוק הכללי , זוכרים את השמלה השחורה הקטנה שעליה אפשר היה ( ועדיין אפשר) לזרוק צעיף מיוחד או עגילים שלמעשה היו עושים את הלוק כולו וגונבים את ההצגה מהשמלה? . בדיוק באותו האופן היחס שלי לאביזרים שמפוזרים בבית, למרות שלרהוט יש אמירה, האביזרים עדיין עשויים לתת את הסגנון המבוקש. יתרה מכך אני חושבת שאביזרי הנוי בבית מעידים על אישיותם של הדירים ומעניקים את החותם על הבית. סגנון השאבי שיק ששבה את ליבי לפני מספר שנים הוא עדיין סגנון העיצוב המועדף עלי בשל כמה סיבות.  הצבעים הבהירים של לבן- אוף וויט- בז וצהבהב יוצרים אטמוספרה של פתיחות בעיקר כאשר פרטי רהוט אלה מוצגים בחללים קטנים. פרטי רהוט  בסגנון השאבי שיק נראים לכאורה עתיקים והיופי שבהם הוא שהם נראים דהויים ( הם רק נראים כך) ויוצרים את התחושה של בתים כפריים בצרפת העתיקה. בשל האופי הייחודי של השיק המרופט ניתן לעצב חללים קטנים וגדולים ולחוש בהם אווירה רומנטית נינוחה ומזמנת בשילוב עם מראה יוקרתי. ככל הנראה שעל הערצתי לסגנון השאבי שיק אכתוב עוד רבות, ובפוסט זה אשמח לשתף אותכם עם פריטים שניתן ורצוי לשלב להשלמת האווירה בכל בית ובעיקר בבתים שרוצים להעניק להם את המושג HOME.
כריות נוי זה הטרנד שלי לאחרונה, ואני במסע חיפושים אחר כריות נוי מיוחדות ובעיקר כריות נוי עשויות בעבודת יד. הנה חלק מהשלל שמצאתי בשוק הפישפישים והם מונחים לאחר כבוד רב בכל החדרים שבביתי.




מאחר ולא הסתפקתי בשלל שמצאתי בשווקים, החלטתי לרתום את כישורי היצירה והרקמה שלי ולעצב כריות נוי על פי טעמי האישי. ואם כבר כריות אז למה לא להשלים את הלוק הכללים בפריטים נוספים???? והרי התוצאות לפניכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה